Yaponiya Françayzinq Federasiyası (JFA-FC) ölkədə ərzaq mağazası satışlarının 2023-cü ildə 4,1 faiz artdığını və bu günə qədərki ən yüksək rəqəm olduğunu açıqladı.
Publika.az xəbər verir ki, il boyu ərzaq satış gəlirləri 2023-cü ildə 4,1 faiz artaraq 11,2 trilyon yenaya (76 milyard dollar) çatıb. Bu, indiyədək ən yüksək satış kimi qeydə alınıb. Bu artımda ölkəyə gələn xarici turistlərin sayının artması və havanın temperaturunun mövsüm normalarından yüksək olması təsirli olub.
Bir müştəriyə düşən orta xərclər 1,1 faiz artaraq 723,5 yen olub. Ən çox satılan məhsullar “onigiri” düyü topları, konfetlər və spirtli sərinləşdirici içkilər olub.
JFA-FC rəsmisi açıqlamasında bildirib ki, inflyasiya satışın artmasına töhfə versə də, istehlakçılarda daha ehtiyatlı xərcləmə davranışına səbəb olub.
Aysel Şahmar